فروشگاه اولترافيلتراسيون
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 151
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

انواع دستگاه هاي كلرزن استخر

استخرهاي شنا بايد به طور منظم تميز و بهداشتي شوند، تا از رشد مواد مضر مثل باكتري‌ها، ويروس‌ها، جلبك‌ها و لارو حشرات در آب و در اطراف كناره‌ها و كف استخر جلوگيري شود. از تصفيه كننده استخر براي فيلتر كردن مواد مضر از ورودي آب استفاده مي‌شود، اما آن‌ها به تنهايي كافي نيستند. مواد شيميايي نظير كلرين و برومين اغلب در آب استخر مورد استفاده قرار مي‌ گيرند تا آن را تميز و سالم نگه دارند. كلرين پركاربرد ترين ماده مورد استفاده براي ضدعفوني استخر است، اما بايد در تمام زمان‌ها نظارت دقيق داشته باشيد، چون مقادير زيادي آن مي‌تواند پوست را تحريك كرده و موجب مشكلات سلامتي ديگر افرادي شود كه از اين استخر استفاده مي‌كنند. براي كنترل مقادير كلر در اب مي توانيد از انواع مدل هاي دستگاه كلرزن استخر بسته ابعاد و حجم فضاي خود استفاده نماييد.

دستگاه كلرزن استخر چيست ؟

براي اينكه بتوانيم با حساسيت بيشتري مقدار كلر موجود در آب را كنترل كنيم مي توانيم از دستگاه هاي كلرزن استفاده نماييم. اين وسيله بسته نوع خود مي تواند به شما كمك نمايد و ميزان PH آب استخر شما را متعادل نگه دارد و از رشد باكتري ها و ميكروب ها جلوگيري كند. دستگاه كلرزن استخر از قرص ها و محلول هاي موجود تغذيه مي شوند و آن ها را به آرامي در استخر شما پراكنده مي كنند و اغلب مدل اتوماتيك آن قادر خواهند بود كه سرعت و مقدار كلرين اضافه شده به استخر شما را تنظيم كنند. همچنين انواع مختلف كلرزن استخر شامل كلرزن شناور ، خطي ، اتوماتيك و… را در ادامه بررسي خواهيم كرد.

كلرزن شناور استخر

ساده ترين و ارزان ترين نوع كلرزن ها، دستگاه كلرزن شناور استخر است. اين وسيله در آب استخر شما شناور مي ماند و جريان ثابتي از مواد شيميايي را به آن تزريق مي كند، حتي هنگامي كه پمپ ها روشن نباشند. كلرزن شناور گنجايش 2.5 تا 7.5 سانتي متر مربع قرص كلر را دارد و بسته به ابعاد خود مي توانيد مقدار مناسبي در آن بريزيد دربش را ببينديد و بگذاريد در اب حركت كند. بايد دقت كنيد كه در هنگام استفاده از استخر بايد اين وسيله را از آب خارج نماييد.

مزاياي استفاده از كلرزن شناور استخر

استفاده از كلرزن شناور توسط تمامي افراد آسان است. مقدار مشخصي از قرص كلر در مخزن ان ها جادهي مي شود و سپس آن وسيله در استخر رها مي گردد. اين كلرزن ها داراي سوراخ هايي براي تنظيم مقدار كلرين ورودي به آب استخر هم ميباشند. همچنين اين روش در زماني كه مي خواهيد استخر را خالي كنيد و براي زمستان اماده سازي نماييد راحت تر است و نياز به اقدامات كمتري دارد.قيمت كلرزن هاي شناور استخر در مقايسه با ساير مدل ها بسيار ارزان هستند و حدود 200 تا 500 هزار تومان ارزش دارند. راهي موثر براي كنترل كلرين آب استخر شنا مي باشند و مدل هاي مختلف عروسكي هم دارند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۱۴:۱۱ ] [ مهندس پمپ ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب